bnbgate.com

ساخت وبلاگ

نحوه عملکرد گیت فروشگاهی ویادزدگیرلباس

برای افرادی که از گیت فروشگاهی ویادزدگیر لباس نحوه عملکرد محصولات رااستفاده می نماید بسیار بااهمیت می باشد تاازنقاط قوت وضعف این محصول آگاه شوند.مشکل اصلی هنگامی پیش می آید که اجناس فروشگاه کوچک، فلزی و یا بابسته بندی متالایزباشند.

 

 

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : گيت فروشگاهي, دزدگير فروشگاهي, گيت لباس, گيت مانتو, گيت ضد سرقت, دزدگير کالا, دزدگير لباس, دزدگير مانتو,دزدگير پوشاک, گيت فروشگاه, دزدگير فروشگاه, قيمت گيت فروشگاهي,قيمت دزدگير فروشگاهي, گيت فروشگاهي دست دوم, دزدگير فروشگاهي دست دوم, سيستم ضد سرقت, گيت پوشاک,جي پي اس, ردياب , gps, قفل ديجيتال, قفل الکترونيکي, قفل هوشمند, خريد گيت فروشگاهي, خريد دزدگير فروشگاهي, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 261 تاريخ : دوشنبه 27 شهريور 1396 ساعت: 18:07

راهنماي فارسی نصب وتنظیم سیستم دزدگیر فروشگاهی

 

می باشد که به صورت RF یکی از انواع سیستمهاي دزدگیر BNB گیت فروشگاهی جفت پایه در محل فروشگاه نصب می گردد. در این سیستم همواره یک آنتن به عنوان فرستنده ویک آنتن به عنوان گیرنده در نظر گرفته می شود. روش تشخیص این گیتها و بوردهاي آنها از یکدیگر به این شکل می باشد که همواره چراغ آلارم آنتن روي بورد گیرنده قرار گرفته و روي بورد مربوط به آن نیز (گیرنده) ھای مربوط به حساسیت قرار دارند.( 3 چراغ سبز و یک چراغ قرمز کوچک) LEDبه طور معمول این سیستم در 2 مد مختلف 160 و 180 جهت تنظیم حساسیت و سنکرونکردن قابل نصب می باشد که در مورد آن توضیح داده خواهد شد.

نحوه اتصال سیمها

در هنگام نصب دستگاه خاموش باشد-2 در زمان اتصال سیمها به جهت مثبت و منفی روي بورد توجه داشته باشید تا از سوختن و خرابی بوردها جلوگیري شود. -3 قبل از پیچ کردن پایه ها روي زمین، کارکرد دستگاه را از هر جهت در محل مورد نظرتست کنیدابتدا سیم خارج شده از ترانس دستگاه که به انتهاي آن یک سوکت سه تایی متصل می باشد (PW-OUT متصل کرده و در کنار آن( 1 (PW-IN) را در محل مربوط روي بورد فرستنده سیم رابط بین دو آنتن که داراي سوکت دو تایی در ابتدا و انتهاي خود می باشد را متصل و روي دو (PW-IN) کنید و سپس سر دیگر آن را روي بورد گیرنده و در قسمت مربوط به آن را خالی بگذارید. GND پین سمت چپ متصل کنید

این دستگاه به طور پیش فرض در مد کاري 180 قرار دارد که داراي عملکرد و پاسخ دهی
مناسب تري می باشد و در صورت مشاهدة پاسخ مناسب نیازي به تغییر مد کاري نمی باشد.
المانهاي مورد استفاده جهت تنظیم روي بوردها:
بورد فرستنده:
JP
و 2 JP -1 جامپرهاي 1
بورد گیرنده:
JP
و 2 JP -1 جامپرهاي 1
W -2 پتانسیومتر 1


تنظیمات دستگاه:


سیستم به دو حالت اتومات و دستی قابل تنظیم می باشد که در اغلب اوقات سیتم به صورت
دستی تنظیم می گردد.
-1
حالت اتومات:
روي بورد گیرنده را در حالت 2 قرار داده و دستگاه را روشن نمائید. JP جامپر 1
-2 حالت دستی:
روي بورد گیرنده را در حالت 1 قرار داده ، با استفاده از یک پیچ گوشتی بسیار JP جامپر 1
روي بورد گیرنده را به سمت چپ یا راست بچرخانید تا W ریز و به آرامی پتانسیومتر 1

LED در وضعیت چشمک زدن قرار گیرد و سایر (D11) درحالت خاموشLED اولینرا مقدار کمی به سمت چپ (خلاف جهت عقربۀ ساعت) بچرخانید تا W بمانند. سپس 1خاموش شود. (در آستانۀ چشمک زدن) D11
در این وضعیت با عبور تگ از بین آنتنها در فواصل مختلف و در حالتهاي مختلف عملکرد دستگاه را تست نمائید. در صورت اطمینان از کارکرد صحیح ، دستگاه را در محل مورد نظربه سمت راست حالتی را W نصب نمائید. در صورت نیاز به حساسیت بیشتر با چرخاندن 1در وضعیت چشمک زدن به صورت خفیف (D دوم ( 12 LED اول روشن و LED بیابید کهروشن شود و یا در حالت (D سوم ( 13 LED قرار گیرد. باید توجه داشت که هیچگاه نباید چشمک قرار گیرد چون ممکن است سبب آلارم خطا شود. در صورت عدم کارکرد مناسبروي بورد فرستنده در سمت JP دستگاه پس از انجام مراحل فوق با قرار دادن جامپر 2روي بورد گیرنده در سمت چپ ، مد کاري را روي 160 قرار JP راست و قرار دادن جامپر 2داده و تنظیمات را از ابتدا انجام دهید.

 

http://www.bnbgate.com

http://www.bnbsol.ir

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : گيت فروشگاهي, دزدگير فروشگاهي, گيت لباس, گيت مانتو, گيت ضد سرقت, دزدگير کالا, دزدگير لباس, دزدگير مانتو,دزدگير پوشاک, گيت فروشگاه, دزدگير فروشگاه, قيمت گيت فروشگاهي,قيمت دزدگير فروشگاهي, گيت فروشگاهي دست دوم, دزدگير فروشگاهي دست دوم, سيستم ضد سرقت, گيت پوشاک,جي پي اس, ردياب , gps, قفل ديجيتال, قفل الکترونيکي, قفل هوشمند, خريد گيت فروشگاهي, خريد دزدگير فروشگاهي, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 207 تاريخ : پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 12:04

گيت فروشگاه

امروزه داشتن امنيت يك نياز به شمار مي ايد يكي از راه هاي رسيدن به امنيت در فروشگاه ها استفاده از دزدگير فروشگاهي يا دزدگير لباس يا گيت فروشگاهاست.بسياري از مغازه ها و فروشگاه ها استفاده از گيت فروشگاه را لازم و ضروري ميدانند اين افراد براي اينكه امنيت كافي داشته باشند و از دست دزدها در امان باشند از دزدگير استفاده ميكنند .استفاده از دزدگير فروشگاه و گيت فروشگاه نه تنها هزينه به شمار نمي آيد بلكه باعث كاهش دزدي و در نتيجه كنترل و صرفه در هزينه ها ميشود .

امروزه بسياري از فروشگاه هاي پوشاك و لوازم آرايشي و لوازم خانگي و تقريبا ٩٠٪‏  از مغازه هاي موجود در ايران داشتن دزدگير پوشاك و گيت فروشگاهي را امري بسيار مهم ميدانند و از اي وسيله استفاده ميكنند.

دزدگير لباس انواع مختلفي دارد كه هر كدام كارايي خود را دارد در زير دو نوع دزدگير فروشگاه را به شما معرفي ميكنيم

دزدگير فوشگاهي آر اف

اين نوع دزدگير كه بر پايه ي راديو فركانس است كاراي و كيفيت بسيار زيادي دارد از اين نوع گيت فروشگاهي در ٩٠٪‏ فروشگاه هاي لباس و كتابخانه ها و هايپر ماركت ها و لوازم آرايشي استفاده ميشود اين نوع دزدگير فروشگاه كارايي بالايي دارد اين گيت فروشگاه با استفاده از انواع تگ و انواع ليبل كار ميكند فركانسدزدگير فروشگاهي آر اف به ٣ فركانس ٨.٢ و ١٠.٢و ٤.٧ تقسيم ميشود كه فركانس ٨.٢ پركاربردترين فركانس دزدگير لباس به شمار مي آيد

 

گيت فروشگاهي اي ام

اين نوع گيت فروشگاهي بر پايه ي فركانس صوتي كار ميكند از اين رو از اين نوع دزدگير در لوازم آرايشي و بهداشتي استفاده ميشود و اين به اين دليل است كه ليبل مورد استفاده در اين گيت فروشگاهي در ابعاد كوچكي ساخته ميشود اين دزدگير فروشگاهي بسيار حساس و نويز پذير بوده از اين رو استفادهي كمتري نسبت به گيت فروشگاهي ار اف دارد.

شركت بي ان بي با ٩٩٪‏ رضايت مشتري راهنماي بسيار خوبي در اين زمينه بشمار مي آيد اين شركت با بيش از ١٢ سال سابقه در فروش دزدگير فروشگاهي و گيت فروشگاهي موفق ترين شركت در اين زمينه به شمار مي آيد.

 

کانال تلگرام

صفحه اینستاگرام

گوگل

بینگ

یاهو

ویکی پدیا

 

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : گيت فروشگاهي, دزدگير فروشگاهي, گيت لباس, گيت مانتو, گيت ضد سرقت, دزدگير کالا, دزدگير لباس, دزدگير مانتو,دزدگير پوشاک, گيت فروشگاه, دزدگير فروشگاه, قيمت گيت فروشگاهي,قيمت دزدگير فروشگاهي, گيت فروشگاهي دست دوم, دزدگير فروشگاهي دست دوم, سيستم ضد سرقت, گيت پوشاک,جي پي اس, ردياب , gps, قفل ديجيتال, قفل الکترونيکي, قفل هوشمند, خريد گيت فروشگاهي, خريد دزدگير فروشگاهي, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 214 تاريخ : دوشنبه 20 شهريور 1396 ساعت: 11:44

گیت های فروشگاهی

بازار امروز دستخوش تغییرات زیادی شده است، دیگر همچون گذشته نظارت بر کالا و ارائه آن به مشتری توسط فروشنده آسان نیست، امروزه افراد ترجیح می دهند خودشان کالا را انتخاب، بررسی و در نهایت خریداری نمایند. حتی در مواردی دور بودن کالا از دسترس مشتری منجر به نارضایتی وی می گردد. به همین علت کنترل فروشگاه توسط فروشنده به طور مستقیم دشوار شده و بهتر است این امر را به سیستم های امنیتی بسپاریم. سیستم هایی چون گیت های فروشگاهی، دوربین های مدار بسته و ... ناظران همیشه حاضر در صحنه خواهند بود.

امروزه نحوه چیدمان کالا ها در فروشگاه ها به نحوی است که مشتریان به راحتی به کالاها دسترسی دارند و کنترل آنها توسط فروشنده یا فروشندگان دشوار می باشد و بدیهی که سیستمی جهت حفاظت و جلوگیری از سرقت کالاها نیاز است.

 

گیت فروشگاهی چیست؟

گیت فروشگاهی(EAS) یا همان ناظر الکترونیکی کالا که مخفف عبارت لاتین electronic article surveillance است، به سیستم امنیتی حفاظت از کالاها در فروشگاه ها گفته می شود.

گیت فروشگاهی دستگاهی است شامل انتن که در خروجی فروشگاه نصب می شود، برد الکترونیکی که در داخل آنتن قرار می گیرد و اصلی ترین نقش را به عهده دارد  و تگ ها و لیبل هایی که به کالا وصل می شوند و اگر شخصی قصد خروج کالا بدون پرداخت هزینه را داشته باشد ، انتن نصب شده در خروجی فروشگاه پیغام هشدار داده و فروشنده را آگاه می سازد.

گیت فروشگاهی، دزدگیر لباس، دزدگیر پوشاک، گیت ضد سرقت، دزدگیر کیف و کفش، دزدگیر اجناس و ... نام های رایج این سیستم حفاظتی است.

انواع گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی در سه نوع طراحی شده اند:

گیت فروشگاهی RF

گیت فروشگاهی AM

گیت فروشگاهی EM

که در ادامه درباره ویژگی ها، معایب و مزایای هر کدام توضیحاتی را خواهیم داد.

 گیت فروشگاهی RF

این گیت فروشگاهی، با امواج رادیویی در فرکانس  2 تا 10 مگا هرتز کار می کند و از  لیبل های چسبنده و تگ های صاف برخوردار است. در کتاب فروشي‌ها و پلاسکو‌ها که امکان استفاده از تگ وجود ندارد و از لیبل استفاده می شود، مطمئنا گیت RF مورد استفاده قرار می گیرد، این لیبل ها پس از فروش جنس توسط دستگاه غیر فعال کننده لیبل غیر فعال می شوند و به همراه کالا میتوان انها را از فروشگاه خارج کرد. همینطور از این دزدگیر لباس در فروشگاه های لباس و پوشاک و سایر فروشگاه ها استفاده می گردد.

این گیت فروشگاهی به دلیل کارآمدی بالا، نصب سریع و آسان به نسبت سایر مدل ها، قابلیت انطباق بیشتر با محیط فروشگاه و قیمت مناسب در اکثر فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

تنها مشکلی که گاهی ممکن است برای گیت فروشگاهی RF به وجود آید مشکل تداخل امواج است. ممکن است در صورت وجود بیش از یک دستگاه RF هم فرکانس در محدوده مشخصی(برای مثال دو فروشگاه همجوار)  مشکل تداخل امواج و از کار افتادن دستگاه رخ دهد.  که برای حل این مشکل راه حل هایی وجود دارد. البته در صورت کارشناسی درست شرکت مشاور در ابتدای امر و بررسی درست محیط این مشکل ایجاد نخواهد شد.

گیت فروشگاهی AM

این گیت فروشگاهی با فرکانس استاندارد 58 کیلوهرتز کار می کند ولی به دلیل عدم چسبندگی لیبل آن و قیمت بالای آن در مقایسه با مدل RF مورد مصرف کمتری دارد و مزیت آن نسبت به دیگر مدلها عملکرد بهتر در کنار تجهیزات و اجناس فلزی می باشد. همچنین محدوده وسیع تری را نیز تحت پوشش قرار می دهد. در فروشگاه های آرایشی و بهداشتی و یا فروشگاه هایی که کالاهایی از جنس فلز دارند این سیستم ها مورد استفاده قرار می گیرند و بهترین انتخاب به شمار می روند. همچنین در مواردی که سیستم های RF قبلا کار شده اند برای جلوگیری از تداخل امواج و ایجاد مشکل بهتر است از سیستم های AM استفاده گردد.

 گیت فروشگاهی EM

تفاوت و برتری گیت فروشگاهی EM نسبت به دو مدل قبلی، قابلیت فعال و غیر فعال شدن نا محدود تگ ها و لیبل های آن است. در مجموعه هایی که اقدام به امانت دادن کالا می کنند مانند کتابخانه ها این سیستم ها گزینه مناسبی به شمار می روند اما عملکرد نسبتا ضعیف و قیمت بالای آن این ویژگی مثبت را تحت تاثیر خود قرار داده  است و باعث شده است که کمتر از این گیت استفاده شود.

با توجه به نوع کاربری فروشگاه، محیط اطراف آن و تجهیزات به کار رفته در فروشگاه مدل گیت فروشگاهی مورد استفاده یکی از سه مدل بالا می باشد که این انتخاب به پیشنهاد شرکت مشاور و نصاب گیت و نظر مشتری صورت می گیرد.

بیشتر فروشگاه ها با کاربری متفاوت می توانند از گیت فروشگاهی برای امنیت بیشتر فروشگاه خود استفاده نمایند که با اتصال تگ یا لیبل مخصوص آن کالا به محصول امنیت آنرا تامین می نمایند.

تلگرام

اینستاگرام

وبسایت

گوگل

یاهو

بینگ

ویکی پدیا

 

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : گيت فروشگاهي, دزدگير فروشگاهي, گيت لباس, گيت مانتو, گيت ضد سرقت, دزدگير کالا, دزدگير لباس, دزدگير مانتو,دزدگير پوشاک, گيت فروشگاه, دزدگير فروشگاه, قيمت گيت فروشگاهي,قيمت دزدگير فروشگاهي, گيت فروشگاهي دست دوم, دزدگير فروشگاهي دست دوم, سيستم ضد سرقت, گيت پوشاک,جي پي اس, ردياب , gps, قفل ديجيتال, قفل الکترونيکي, قفل هوشمند, خريد گيت فروشگاهي, خريد دزدگير فروشگاهي, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 242 تاريخ : دوشنبه 13 شهريور 1396 ساعت: 12:18

 

 

نکات مهم برای استفاده از گیت فروشگاهی

 

  • تعیین نوع گیت فروشگاهی

همانطور که می دانید به طور کلی 3 نوع گیت فروشگاهی یا دزدگیر فروشگاهی داریم،RF,AM,EM که مکانیسم هر کدام متفاوت است ولی در عملکرد تمامی آنها یک کار را انجام میدهند که اصولا گیت RF بیشترین متقاضی را دارد. البته این نکته فراموش نشود که تعیین نوع گیت را کارشناس فنی پیشنهاد میدهد،طبق معیارهای تخصصی و فنی محل نصب.

  • تعیین نوع برد استفاده شده در گیت فروشگاهی

برد استفاده شده در گیت فروشگاهی بسیار نکته مهمی می باشد،چون یکی از قطعات اصلی و قلب گیت شما است،توصیه میشود در انتخاب آن دقت فرمایید و در انتخاب آن هرگز به بحث مالی آن توجه نکنید چون قلب سیستم امنیتی شما را تشکیل می دهد. به طور کل شرکت BNB دو نوع برد ارائه می نماید که هر دو نوع آنها از کیفیت استاندارد و تست شده در بازار  برخوردار است. برد BNB و برد 3D،تفاوت آنها در دقت و حساسیت بیشتر است. (توجه داشته باشید که بردهای ارزان تر و چینی در بازار بسیار زیاد است که مسلما کار کرد بردهای معرفی شده را ندارند).

  • مشخص کردن عرض ورودی-خروجی فروشگاه (محل نصب گیت)

گیت های مختلف فواصل مختلفی برای پوشش دهی دارند،پس توجه داشته باشید که مکان نصب گیت فروشگاهی بسیار مهم است،چون به طور معمول بین 80 تا 160 و گاهی تا 180 سانتی متر گیت های دو آنتن پاسخگو می باشد و اگر بیشتر از این باشد  طبق نظر کارشناسی باید از گیت های سه آنتن و یا گیت هایی که قابلیت اضافه نمودن آنتن را دارند استفاده نمود،پس عرض ورودی-خروجی فروشگاه یا مغازه در انتخاب گیت مهم است.

  • صرفه جویی در مصرف برق گیت فروشگاهی

در اغلب موارد گیت فروشگاهی و یا همان دزدگیر فروشگاهی پس از 16 ساعت کار یکنواخت دستگاه در حالت استندبای قرار می گیرد،پس برای صرفه جویی در مصرف برق سعی کنید در روزهای تعطیل گیت را جهت طول عمر دستگاه از برق بکشید.

  • شنیدن صدای آلارم گیت فروشگاهی

فروشگاه هایی که از لیبل برای محصولات خود استفاده می نمایند گاهی به صورت غیر عمد لیبل توسط متصدی صندوق غیر فعال نمی شود و در لحظه خروج مشتری،گیت شروع به کشیدن آلارم می نماید. پیشنهاد می کنیم خونسردی خود را حفظ نموده و از رفتار توهین آمیز با مشتری بپرهیزید و سعی کنید مشتری را به بهانه های دادن کارت تخفیف و یا کارت فروشگاه به داخل مغازا و یا فروشگاه کشانده و لیبل محصول را مجددا با دقت غیر فعال نمایید. اگر باز هم دستگاه شروع به کشیدن آلارم کرد از مشتری خواهش نمایید تا چند بار از گیت عبور نماید تا مطمئن شوید از لیبل یا تگ روی محصول نباشد.

  • فاصله میز متصدی فروش تا گیت فروشگاهی

تا جای ممکن میز متصدی فروش را تا گیت فاصله دهید،چون ممکن است اجناسی که مشتری انتخاب نموده که دارای تگ و یا لیبل می باشد،وقتی روی میز متصدی قرار می دهد جهت محاسبه اقلام  دستگاه شروع به کشیدن آلارم نماید. همچنین در صورت نزدیک بودن میز متصدی فروش با گیت سعی نمایید تگ ها را در یک جا و در کشوی میز قرار ندهید،زیرا تگ ها در کنار هم ایجاد فرکانس قوی تر نموده و گیت این فرکانس را دریافت و شروع به کشیدن آلارم مینماید.

  • فاصله محصولات تاگیت فروشگاهی

سعی کنید در پشت و یا همان کنار ه های آنتن گیت جنسی قرار ندهید و حدالامکان فاصله محصولات تگ خورده و یا لیبل دار با گیت 2متر حفظ شود.

  • دقت و حساسیت گیت فروشگاهی تک آنتن و دو آنتن

دقت نمایید که حساسیت گیت فروشگاهی تک آنتن بیشتر از گیت فروشگاهی دو آنتن می باشد،پس در چیدمان اجناس و فاصله آنها با گیت و همچنین فاصله بین میز و گیت را نسبت به گیت دو آنتن دقت نمایید.

  • فاصله گیت تا سیم برق

سیم های برق ایجاد نویز نموده و باید حداقل نیم متر با گیت فروشگاهی فاصله داشته باشد،در غیر این صورت در عملکرد گیت فروشگاهی اختلال ایجاد می نماید.

  • دستکاری گیت فروشگاهی در هنگام روشن بودن

هرگز در هنگام روشن بودن گیت فروشگاهی سوکت آنتن و یا برد آن را دستکاری و یا خارخ نکنید،چون این امر باعث آسیب جدی به گیت میشود.)هرگز بدون هماهنگی شرکت به برد دست نزنید،زیرا در غیر این صورت دستگاه شما از گارانتی خارج میشود(.

  • دقت در جابجایی وسایل

مهمترین عامل قطع شدن و کار نکردن گیت فروشگاهی قطع ارتباط گیت با برق و یا بین دو آنتن می باشد که گاها در هنگام جابجا کردن وسایل سیم ارتباط گیت قطع شده و دیگر کار نمیکند،پس در هنگام تغییر دکوراسیون داخلی و جابجایی وسایل دقت فرمایید.

  • متصل کردن برق گیت فروشگاهی

سعی نمایید پریز برق دستگاه را در سه راهی که پریز برق دیگر وسایل برقی مانند کامپیوتر یا تجهیزات برقی باشد متصل نکنید زیزرا به شدت نویز پذیر بوده و عملکرد دستگاه را تحت الشعاع قرار میدهد.

 

شرکت گیت فروشگاهی BNB با خدمات پس از فروش و با دارا بودن تکنسین های خبره و با تجربه توضیحات لازم و دقیق تر را در هنگام نصب گیت فروشگاهی به شما مشتریان متذکر می شوند و به دلیل وجود تجربه بالا کمترین خرابی و نارضایتی را بین مشتریان خود دارد و این امر باعث تمایز این شرکت با دیگر رقبای خود در بازار شده است.

همچنین شرکت BNB در ارائه مشاوره رایگان در خرید و یا فروش و یا حتی انتخاب نوع گیت در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.

وبسایت

تلگرام

اینستاگرام

گوگل

یاهو

بینگ

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : گيت فروشگاهي, دزدگير فروشگاهي, گيت لباس, گيت مانتو, گيت ضد سرقت, دزدگير کالا, دزدگير لباس, دزدگير مانتو,دزدگير پوشاک, گيت فروشگاه, دزدگير فروشگاه, قيمت گيت فروشگاهي,قيمت دزدگير فروشگاهي, گيت فروشگاهي دست دوم, دزدگير فروشگاهي دست دوم, سيستم ضد سرقت, گيت پوشاک,جي پي اس, ردياب , gps, قفل ديجيتال, قفل الکترونيکي, قفل هوشمند, خريد گيت فروشگاهي, خريد دزدگير فروشگاهي, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 238 تاريخ : چهارشنبه 8 شهريور 1396 ساعت: 12:37

انواع گیت یا دزدگیر فروشگاهی-بخش2-گیت AN&EM

با سلام خدمت دوستان و همکاران گرامی امیدوارم از مطالب  و مقالات ما راضی بوده باشید. امروز می خواهیم در ادامه بحث گذشته (بخش1 – گیت RF) که در مورد انواع گیت فروشگاهی یا دزدگیرفروشگاهی بوده صحبت کنیم. در بخش1 در مورد گیت فروشگاهی RF صحبت کردیم و مزایا و معایب آنها را متذکر شدیم و نحوه کار این نوع گیت را توضیح دادیم و همچنین  راجع به طرفداران بسیار این نوع گیت ها در بازار گفتیم.

همانطور که گفته شد گیت فروشگاهی انواع مختلف دارد که بسته به نوع کسب و کار و محل نصب و خواسته شما از آن،با هم فرق دارند و عملکرد هر کدام متفاوت می باشد،ولی در کل پایه و اساس خدمات آنها یکی است.

امروز می خواهیم دو مدل دیگر از گیت فروشگاهی را با هم بررسی کنیم.

یکی دیگر از انواع گیت فروشگاهی یا همان دزدگیر فروشگاهی مدل AM می باشد.

AM (Acousto-Magnetic)      

این نوع گیت های فروشگاهی در فرکانس مشخص 58 کیلوهرتز کار می کنند که به طور معمول دارای 2 آنتن ،گیرنده و فرستنده می باشد که با عبور لیبل و یا تگ از بین آنتن ها و اختلال در ارسال و دریافت فرکانس شروع به کشیدن آژیر و اعلان می نماید.

این نوع گیت دارای دقت بالاتری نسبت به گیت فروشگاهی RF هستند و امکان اتصال لیبل و تگ بر روی فلزات و لوازم الکترونیکی مانند موبایل را دارد. محدوده بیشتری را نسبت به گیت فروشگاهی RF جواب می دهد و برای مغازه ها و فروشگاه هایی که درب ورودی و خروجی بزرگتری دارند مناسب تر است و مسلما نسبت به گیت RF قیمت بالاتری دارد و گرانتر می باشد.

این نوع گیت فروشگاهی نیز مانند گیت RF دارای مزایا و معایبی می باشد. از جمله معایب آن می توان از قیمت بالای آنها نسبت به گیت RF نام برد و از مزایای آنها،به دلیل مکانیسم عملکردشان تا شعاع بیشتری را پوشش می دهند و برای فروشگاه های بزرگ که درب ورودی و خروجی بزرگتری دارند مناسب تر است.

EM (Electromagneticam)

این نوع گیت فروشگاهی کم استقبال ترین نوع گیت موجود در بازار می باشد،ابعاد بزرگ و محدوده پوشش کم آنها باعث نارضایتی مشتریان شده است.

معمولا مابین فرکانس 1 هرتز تا 1000 هرتز کار میکنند و محدوده پوشش آنها نهایتا تا 80 سانتی متر قدرت دارد.

وجه تمایز این نوع گیت فروشگاهی ، فعال کردن و غیر فعال کردن لیبل های آنها است که این قابلیت در دو مدل قبل یعنی گیت RF و AM وجود ندارد. به عنوان مثال در گیت فروشگاهی RF و یا AM برای خروج کالایی که روی آن لیبل دارد باید اول لیبل آنها غیر فعال گردد تا بتوان آن را از فروشگاه،و از بین دو گیت عبور داد. عملا دیگر آن لیبل که غیر فعال گردیده است قابل استفاده مجدد نیست،اما در گیت EM این قابلیت وجود دارد که لیبل های غیر فعال شده آنها را مجددا فعال نمود.

در مکانهایی مانند کتابخانه که اقلام به صورت امانت داده می شود مناسب هستند. این نوع گیت فروشگاهی نیز مانند دو گیت RF و AM دارای معایب و مزایا می باشد.

از مزایای انها می توان از قابل انعطاف بودن لیبل های آنها نام برد که به راحتی و بر روی هر جسمی ، با هر ابعاد نصب می گردد و قابلیت بارها فعال و غیر فعال کردن را دارد.

از معایب آن هم می توان از قیمت بسیار بالا و بزرگ بودن گیت و همچنین محدوده پوشش کم آن نام برد که در بین مشتریان خود جایگاه آنچنانی ندارد.

 

حال میتوان به راحتی متوجه شد که چرا گیت فروشگاهی RF جایگاه مناسبی در بازار برای خود دارد و مشتران خود را چگونه و به چه دلیل راضی نگه داشته است.

باید این مطلب را متذکر شد که امنیت هیچ گاه صد در صد نیست ، اما این جمله باعث نمی شود که ما در محل کار و یا مکان کسب و کار خور مسائل امنیتی را نادیده بگیریم.

 

شرکت گیت فروشگاهی BNB با مشاورین با تجربه به صورت رایگان در شبانه روز آماده هر گونه مشاوره خرید و یا انتخاب محصول شما هستند.

شرکت BNB با بیش از یک دهه سابقه در بحث سیستم های حفاظتی و گیت فروشگاهی یا دزدگیر فروشگاهی آماده ارائه خدمات به صورت نقد و اقساد با شما مشتریان گرامی می باشد.

با آرزوی موفقیت و شادکامی شما دوستان گرامی.

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : گيت فروشگاهي, دزدگير فروشگاهي, گيت لباس, گيت مانتو, گيت ضد سرقت, دزدگير کالا, دزدگير لباس, دزدگير مانتو,دزدگير پوشاک, گيت فروشگاه, دزدگير فروشگاه, قيمت گيت فروشگاهي,قيمت دزدگير فروشگاهي, گيت فروشگاهي دست دوم, دزدگير فروشگاهي دست دوم, سيستم ضد سرقت, گيت پوشاک,جي پي اس, ردياب , gps, قفل ديجيتال, قفل الکترونيکي, قفل هوشمند, خريد گيت فروشگاهي, خريد دزدگير فروشگاهي, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 208 تاريخ : يکشنبه 5 شهريور 1396 ساعت: 12:19

امروزه سرقت از مغازه های سوپر مارکت ، کتابفروشی ، لوازم آرایشی ، فروش عینک ، زیور آلات ، پوشاک ، کیف و کفش ، و یا حتی فروشگاه ها رایج شده است و دلیل آن عدم نظارت بر اجناس و مدیریت مشتریان می باشد که کار آسانی نیست و نیازمند نیروی انسانی زیادی می باشد.

قبل از شروع کسب و کار باید سیستم حفاظتی و نظارتی محل کار را جدی گرفت تا درصد سرقت و ضرر رسانی به کسب و کار شما کاهش یابد.

یکی از رایج ترین سیستم های حفاظتی بعد از سیستم های نظارتی(دوربین مدار بسته) گیت های فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد که در اکثر مغازه ها و کسب و کارهایی که ورود و خروج مشتریان بسیار زیاد است و اجناس در معرض همگان  و قابل لمس است استفاده می گردد.

گیت های فروشگاهی انواع گوناگون دارد که نسبت به محل نصب و نوع کسب و کار و خواسته شما از آن با هم متفاوتند. در زیر یکی از این نوع گیت ها ی فروشگاهی  و یا همان دزدگیر فروشگاهی  را خدمتتان معرفی میکنم  که از رایج ترین نوع گیت های فروشگاهی می باشد که استفاده از آن برای عموم کسب و کار های ذکر شده امکان پذیر و در عین حال ارزان تر می باشد.

گیت های فروشگاهی یا دزدگیر فروشگاهی RF

این نوع گیت های فروشگاهی ویا همان دزدگیر های فروشگاهی در محدوده فرکانس رادیویی کار میکنند که معمولا در رنج 8.2 مگاهرتز رایجترند.

عموما در دو مدل slim (باریک) و wide  (پهن) وجود دارند که در فواصل پوشش دهی با هم متمایزند. RF slim در فواصل 90 الی 110 سانتی متری برای استفاده از تگ و در فواصل 80 الی 90 برای استفاده از لیبل میباشد و همچنین  RF wide در فواصل 120 الی 160 سانتی متری برای استفاده از تگ و در فواصل 100 الی 110 سانتی متری برای استفاده از لیبل استفاده میگردد(فواصل ذکر شده مابین دو آنتن گیت می باشد).

گیت های فروشگاهی RF دارای دو نوع برد،برد BNB کره ای و برد 3D طرح اروپا می باشد که هر دو نوع برد دارای گارانتی تعویض به مدت 1 سال زیر نظر شرکت BNB می باشد. البته برد های چینی و ارزانتر هم در بازار وجود دارد که از لحاظ کیفیت فاصله بسیار زیادی با برد های BNB و 3D دارد.

گیت های فروشگاهی RF در برخی موارد برای زیبایی هر چه تمام تر گیت و جلب توجه کردن مشتریان و نیز برای فروشگاه ها و مغازه هایی که دارای چیدمان و دکوراسیون مدرن می باشند از گیت های شیشه ایی ضد ضربه استفاده می شود که هم نمایی بسیار زیبا دارد و هم به دلیل وجود لامپ های LED جلوه خاصی به این مدل گیت های فروشگاهی داده است.

باید در نظر داشت که گیت های فروشگاهی RF دارای معایب و مزایایی می باشند. از معایب این نوع گیت ها باید ذکر کرد که امکان تداخل با سیستم های هم جوار را دارد. به عنوان مثال،اگر فروشگاهی مجاور فروشگاه شما با گیت های فروشگاهی RF با رنج فرکانسی 8.2 مگاهرتز کار کند ممکن است با گیت RF شما تداخل پیدا کرده و بوق ممتد داشته باشد،به همین دلیل است که باید فواصل بین گیت ها 6 الی 10 متر بین دو گیت فروشگاهی RF وجود داشته باشد.

از مزایای این نوع گیت ها باید به قیمت مناسب آن اشاره نمود که مشتریان خود را راضی نگه داشته است. از دیگر مزایای این نوع گیت های RF می توان از لیبل های قابل انعطاف آنها نام برد که به راحتی می تواند در فروشگاه ها و سوپر مارکت ها،کتابفروشی ها،لوازم آرایشی و ... روی اقلام استفاده گردد.

در مقالات بعدی به زودی گیت های نوع دیگر را خدمتتان معرفی میکنم.

 

شرکت گیت فروشگاهی BNB و یا دزدگیر فروشگاهی BNB با کادری مجرب و با سابقه ایی طولانی ، مقتدرانه در راستای مشاوره رایگان در خدمت مشتریان گرامی خود می باشد.

ممنون از مطالعه شما،موفق و پیروز باشید.

 

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : گيت فروشگاهي, دزدگير فروشگاهي, گيت لباس, گيت مانتو, گيت ضد سرقت, دزدگير کالا, دزدگير لباس, دزدگير مانتو,دزدگير پوشاک, گيت فروشگاه, دزدگير فروشگاه, قيمت گيت فروشگاهي,قيمت دزدگير فروشگاهي, گيت فروشگاهي دست دوم, دزدگير فروشگاهي دست دوم, سيستم ضد سرقت, گيت پوشاک,جي پي اس, ردياب , gps, قفل ديجيتال, قفل الکترونيکي, قفل هوشمند, خريد گيت فروشگاهي, خريد دزدگير فروشگاهي, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 256 تاريخ : چهارشنبه 1 شهريور 1396 ساعت: 19:27